Pengumuman | Bloglist Top Komentator Ogos

August 24, 2015

Pada penghujung bulan Ogos nanti, aku akan tambah satu lagi bloglist baru iaitu Bloglist Ogos, berdasarkan kepada Top 5 Commenters di bawah, sebagai tanda menghargai pengunjung yang selalu singgah kat syahidahfadilah.com ni. Bukan bulan Ogos je, tapi jugak bulan-bulan seterusnya. So nama bloglist tu akan berubah mengikut bulan.

So nama-nama yang tersenarai dalam Top 5 Commenters tu akan dimasukkan ke dalam bloglist pada setiap awal bulan seterusnya yer. Contohnya buat masa sekarang ni, yang tersenarai bulan Ogos setakat ni ialah macam gambar kat atas, terima kasih sudi singgah dan komen :)) So mungkin nama-nama ni bakal dimasukkan ke dalam bloglist dan diumumkan pada awal September depan. Mungkin jugak yang lain pun bakal tersenarai? Sama-sama kita nantikan :D




You Might Also Like

19 comments

This blog is my personal blog. All the writings and stories in this blog is mine unless was mentioned and stated in it.
Sila jaga bahasa dan tutur kata anda di sini. Dilarang menggunakan bahasa kasar dan kesat.
Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk datangnya dari saya sendiri.
Terima kasih kepada anda yang sudi singgah dan komen di blog ni. I am always appreciate it ! :)