Remaja OKU 15 Tahun Dikurung Sampai Kurus Kering

June 21, 2014


>>>Klik gambar di atas untuk lihat video<<<


Ya Allah.. Allahu akbar.. Ya Rabbi.. :'(
Ini tentang seorang budak OKU 15 tahun yang dikurung sampai kurus kering..
Ya Allah apa lah salah budak ni sampai diperlakukan begini..
Sedih sangat tengok keadaan dia Ya Allah..
Alhamdulillah budak ni masih selamat ketika ditemui oleh Jabatan Imigresen dalam rumah flat..
Menurut sumber di sini, ibu remaja malang ni dah ditahan untuk siasatan lanjut..
Aku tak tahu cerita sebenar macam mana boleh jadi macam ni kat budak ni, so aku tak boleh nak tulis macam-macam, takut nanti bagi maklumat salah..
Apa-apa pun aku rasa bersyukur sangat sebab budak ni masih hidup dan ditemui oleh orang yang bertanggungjawab, sekurang-kurangnya dia mendapat rawatan yang sepatutnya dia dapat..
Persoalannya, di manakah keperikemanusiaan orang yang melakukan kekejaman ni?

Allah sentiasa melindungi orang-orang yang teraniaya lebih-lebih lagi OKU macam ni :'(


You Might Also Like

13 comments

  1. kejam betul ibu dia buat dia camni kan.ishh

    ReplyDelete
    Replies
    1. btl tu kak, mmg kejam kalo btl mk dye yg wt :(

      Delete
  2. astaghfirullah.....

    terkejut tgk keadaan anak ni.....siapala mak bapak /penjaga yang terlalu kejam ni....@#@$ betul...

    ReplyDelete
  3. allahuakbar. kesiannya :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengucap panjang tgok vdeo ni.. sedih sgt :(

      Delete
  4. ibu yng kejam tapi xmau mengaku pulak dan pura2 baik.geram betoi

    ReplyDelete
  5. memang kesian sangat-2. sebak tengok berita ni..

    ReplyDelete

This blog is my personal blog. All the writings and stories in this blog is mine unless was mentioned and stated in it.
Sila jaga bahasa dan tutur kata anda di sini. Dilarang menggunakan bahasa kasar dan kesat.
Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk datangnya dari saya sendiri.
Terima kasih kepada anda yang sudi singgah dan komen di blog ni. I am always appreciate it ! :)