Handsome Dan Bergaya Jadi Pilihan

October 18, 2015

Kalau tengok lama² si dia ni mesti cair punya. Yelah, dah lah handsome, bergaya pulak tu. Kali pertama aku tengok dah jatuh cinta wehh, haha. Ketiga-tiga ni memang idaman aku dari dulu lagi. Lebih² lagi kalau yang berkilat macam ni. Tapi poket kena tebal la. Kalau tak, tak mampu nak bayar dan tanggung si dia walaupun bayar ansur², huhu

Suzuki Swift : RM58K+++ to RM73K+++

Volkswagen Beetle : RM131K+++

Range Rover : RM400K+++


Hope will be mine one fine day. Dapat salah satu pun alhamdulillah. InsyaAllah. Doakan aku yer. Semoga kita semua murah rezeki. Amin :)




You Might Also Like

11 comments

  1. Yang tgh dgn yg ke 3 tu kereta idaman..Amin semoga murah rezeki.

    ReplyDelete
  2. Yang tgh dgn yg ke 3 tu kereta idaman..Amin semoga murah rezeki.

    ReplyDelete
  3. kenapa perlu salah satu? salah ke dapat satu? hehehhehehehe

    ReplyDelete
  4. 1 undian utk waksegan mmg kena la dgn warna merah tu....;-)

    ReplyDelete

This blog is my personal blog. All the writings and stories in this blog is mine unless was mentioned and stated in it.
Sila jaga bahasa dan tutur kata anda di sini. Dilarang menggunakan bahasa kasar dan kesat.
Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk datangnya dari saya sendiri.
Terima kasih kepada anda yang sudi singgah dan komen di blog ni. I am always appreciate it ! :)