Perhatian! Untuk Ibubapa Atau Bakal Ibubapa

August 16, 2013

Assalamualaikum w.b.t..

Ape khabar semua? harap sihat walafiat dan happy2 selalu, lagipun mesti dalam mood raya lagi kan? ehehee.. yang masih bersekolah, mungkin dah start cari beg sekolah, kot2 da lupe letak kat mane time cuti ni, ahaha.. yang nak balik kolej pun, mungkin tengah panik sebab tiket bas tak beli lagi, lebih2 lagi yang duk jauh macam ak ni, belajar kat selatan, kampung kat pantai timur, tiket bas memang cepat habis time2 raya macam ni, kalau tak beli awal2, tak balik la jawabnye, ehehe *ye ye je.. 

Ehh macam takde kena mengena je mukaddimah ngn tajuk entri kan? ahaha tula memang takde pun, ak nak cakap ni sebenarnye.. ak nak cakap yang ak terbaca satu artikel tadi, artikel tentang sikap ibubapa ketika ibu sedang mengandung dan kesan terhadap anak dalam kandungan yang bakal lahir nanti.. artikel ni sangat bagus sebenarnye, lebih2 lagi untuk ibu yang sedang mengandung.. tapi si bapa pun perlu tahu jugak, untuk kebaikan pada masa akan datang.. Baca kat bawah ni :


Sebenarnye bila ak fikir2, dan mengikut logik akal, ada jugak betulnya tu, contohnya ak tengok orang yang terdekat dengan ak.. masa dia mengandung, dia selalu mengaji, buat amal kebajikan, dan anak yang lahir tu pun sekarang ni alhamdulillah, jadi anak yang soleh dan solehah, pandai dan mendengar kata.. sejuk perut ibu yang mengandung :) Alhamdulillah.





You Might Also Like

4 comments

  1. proses mendidik anak2 ni bermula sblm anak tu lahir lagi..bapa pon kene main peranan jgk kn :)

    ReplyDelete
  2. betul . macam mana kita sekarang macam tu lah anak kita .. insyaAllah sama-sama kita majukan diri kejalan Allah . :)

    ReplyDelete

This blog is my personal blog. All the writings and stories in this blog is mine unless was mentioned and stated in it.
Sila jaga bahasa dan tutur kata anda di sini. Dilarang menggunakan bahasa kasar dan kesat.
Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk datangnya dari saya sendiri.
Terima kasih kepada anda yang sudi singgah dan komen di blog ni. I am always appreciate it ! :)