Baby Stroller Aldo Compatto Untuk Kaki Travel

May 20, 2016

Berita baik bagi yang kaki travel ! Khususnya ibu bapa yang baru sahaja menimang cahaya mata pertama baru-baru ini, tahniah diucapkan, hehe. Ada kawan saya baru je selamat melahirkan baby perempuan minggu lepas. Alhamdulillah, selamat semuanya. Kenapa tadi saya kata berita baik bagi yang kaki travel? Sebabnya, thebabystore.com.my telah pun memperkenalkan Aldo Compatto Baby Stroller yang boleh dibawa ke dalam kapal terbang!

CIRI-CIRI ALDO COMPATTO BABY STROLLER

* Reka bentuk yang “Super-Compact” dan ringan (52 x 44 x 18cm bila dilipat), empat tayar, buka dan lipat boleh dibuat dengan satu tangan, seat boleh laras dan fabrik boleh dibuka dan dibasuh.

* Kurang kedalaman tempat duduk berbanding baby stroller yang standard, sedikit beralun jika diatas permukaan yang kasar dan bakul shopping yang kecil.

* Sesuai digunakan untuk bayi yang baru lahir sehingga berat bayi 18kg. Berat stroller ini hanya 5.95kg sahaja dan mudah dibawa kemana-mana kerana disertakan dengan shoulder strap dan stroller bag.

Jadi, bagi ibu bapa yang bakal ke luar negara bersama baby anda, tapi masih berkira-kira baby stroller yang sesuai untuk dibawa, boleh la try Aldo Compatto ni. 

Walaupun kualitinya sedikit kurang berbanding Babyzen YOYO tapi ianya masih berbaloi berkali berganda kerana banyak aksesori tambahan diberi dan padding seatnya lebih tebal dan seat boleh dibaringkan sehingga 180° berbanding Babyzen YOYO hanya lebih kurang 150°. Maknanya ianya sesuai untuk Newborn.

Apakah aksesori tambahan Aldo Compatto Baby Stroller?

-Chassis 
-Seat cover and backrest 
-Hood 
-Raincover 
-Manual instruction 
-Cup holder 
-Bumper bar 
-Stroller bag 
-Shoulder strap 
-Stroller restrap 
-Newborn leg cover. 

Untuk makluman, thebabystore.com.my menawarkaan diskaun hebat untuk anda disana, selain itu setiap pendaftaran baru akan menerima 200 Reward Points yang boleh ditebus pada pembelian pertama dan setiap ringgit yang anda belanja akan dapat mata ganjaran untuk ditebus pada belian seterusnya. Penjimatan Berganda tau...


Boleh la singgah tengok baby stroller yang berkenan di thebabystore.com.my :)




You Might Also Like

0 comments

This blog is my personal blog. All the writings and stories in this blog is mine unless was mentioned and stated in it.
Sila jaga bahasa dan tutur kata anda di sini. Dilarang menggunakan bahasa kasar dan kesat.
Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk datangnya dari saya sendiri.
Terima kasih kepada anda yang sudi singgah dan komen di blog ni. I am always appreciate it ! :)