Akasia: Rindu Awak 200% [Full Episode]

July 29, 2014

PENGARAH : Aidilfitri Mohamed Yunos
PENULIS NOVEL : Liyana Zahim 
TERBITAN : Creative Skill Solution 
PELAKON : Zul Ariffin, Ayda Jebat, Jonathan Putra, Karl Syafiq, Mimi Ernida, Adeline Tsen, Ika Nabila, Mia Ahmad, Zuhairi Ibrahim, Fazlina Ahmad Daud, Niena Bahrain, Afzan A.Rahman, Beego





Sinopsis:



Drama Rindu Awak 200%(peratus) mengisahkan kisah perkahwinan Zill Faezrul Iqbal(Zul Ariffin) dan Armel Aisya(Ayda Jebat) yang diaturkan oleh keluarganya. Pada awalnya Armel Aisya menentang perkahwinan paksa itu dan seringkali meminta cerai dari Zill.



Akhirnya Armel Aisya terpaksa menerima suratan takdirnya apabila kekasihnya yang dipuja-puja iaitu Raizil (Jonathan Putra) berdua-duaan dengan wanita lain. Zill Faezrul menerima isterinya Armel Aisya sepenuh hati kerana yakin bahawa itu jodohnya. Tetapi rumah tangganya tidak seperti pasangan lain, masing-masing membuat haluan sendiri.



Tambahan pula Armel Aisya sendiri tidak tahu siapa Zill Faezrul. Ini telah membuatkan pasangan ini bermasam muka dan tidak sekepala. Sampai bilakah masalah rumah tangga pasangan ini akan berterusan? Sama-sama kita saksikan Drama Slot Akasia ini bermula 15 Julai 2014.







Di bawah ni aku nak share link setiap episod untuk tonton drama 'Rindu Awak 200%'. Selamat menonton :)


>>EPISOD 1>> EPISOD 2 >>EPISOD 3 >>EPISOD 4 >>EPISOD 5 >>EPISOD 6 >>EPISOD 7 >>EPISOD 8 >>EPISOD 9 >>EPISOD 10 >>EPISOD 11 >>EPISOD 12 >>EPISOD 13 >>EPISOD 14 >>EPISOD 15 >>EPISOD 16 >>EPISOD 17 >>EPISOD 18 >>EPISOD 19 >>EPISOD 20 >>EPISOD 21 >>EPISOD 22 >>EPISOD 23 >>EPISOD 24 >>EPISOD 25 >>EPISOD 26 >>EPISOD 27 >>EPISOD 28






You Might Also Like

0 comments

This blog is my personal blog. All the writings and stories in this blog is mine unless was mentioned and stated in it.
Sila jaga bahasa dan tutur kata anda di sini. Dilarang menggunakan bahasa kasar dan kesat.
Sesungguhnya yang baik itu datangnya dari Allah dan yang buruk datangnya dari saya sendiri.
Terima kasih kepada anda yang sudi singgah dan komen di blog ni. I am always appreciate it ! :)